Mijn breiproject #3: De bijpassende sjaal

Het was weer eventjes geleden maar je zag het ook al aan mijn vorige post, ik ben weer in de breinaalden gevlogen! Ik maakte een bijpassende sjaal bij mijn muts door een kleur die er goed bij past en een stuk overschot van de grijze wol door de sjaal te rijgen, ook pimpte ik mijn muts een beetje zodat het allemaal mooi bij elkaar paste :-)

Ik zette 19 steken op en gebruikte een imitatie ribbelsteek, ik gebruikte 2 draden tegelijk en gebruikte ongeveer 2.5 bol (1+1+ ongeveer een kwart van een bol+ ongeveer een kwart van een bol) dat is ongeveer 250 g
Brei heen volledig rechts en kom terug *averechts, rechts* en eindig met averechts.

Super simpel!

Van * tot * herhalen.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn breiproject #18: een super makkelijk vest en een toffe muts! (verwijzing naar gratis patroon)