Cadeautip: gepersoneliseerde T-shirts



Gepersonaliseerde cadeaus, ik ben er dol op! Zowel om te geven als te krijgen. Misschien herinner je deze en deze muts nog? Allebei gemaakt als cadeautje. Tijdens deze feestdagen had ik minder tijd en kon ik dus niet voor iedereen een muts breien. Wat kunnen we dan nog doen? Natuurlijk gepersonaliseerde T-shirts! Een bij kerstmis voor mijn neef. De tekening op de achterkant van het ene T-shirt tekende hij zelf (al een tijdje geleden) Hij was dus heel verrast doen hij zijn ontwerp op een T-shirt zag staan. Missie geslaagd!







En deze 2 T-shirts diende als verjaardagscadeau.








Misschien heb je wel helemaal geen tijd om nog T-shirts of dergelijke te knutselen. Mijn boek is nog steeds te koop, een ideaal cadeau! (al zeg ik het zelf)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn breiproject #18: een super makkelijk vest en een toffe muts! (verwijzing naar gratis patroon)