Mijn breiproject #14: Een trui op rondbreinaalden

Op het nippertje is mijn creatief project voor februari afgeraakt!




Ik had nog nooit met rondbreinaalden gewerkt maar het leek me wel de moeite om dat eens te proberen, ik zou het zo opnieuw doen!








Het positieve (of negatieve) aan rondbreinaalden is dat je steeds maar door gaat met een rechte steek, heel vlot en moeilijk om te stoppen :-) ook vind ik de trui er veel netter uitzien doordat je helemaal niets aan elkaar hoeft te naaien. Ik leerde deze trui maken dankzij deze Youtube filmpjes, alles wordt er zeer duidelijk en stap voor stap uitgelegd. Een echte aanrader als je dit zelf ook wilt proberen te maken!

Reacties

  1. Hoe weet je hoeveel bolletjes/meter wol je nodig hebt voor deze trui? Ik zou ze graag willen breien, maar ik vind nergens terug hoeveel wol ik ervoor nodig heb :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, excuses voor deze late reactie. Ik zie jouw vraag helaas nu pas. Ik gebruikte 315 gram wol - Zeeman promobol :-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mijn breiproject #18: een super makkelijk vest en een toffe muts! (verwijzing naar gratis patroon)