Haken #13: zonnebrillenhoes + gratis patroon

In de maand juni had ik weinig tijd om te haken/breien/... Daarom op het nippertje een klein projectje.

Een zonnebrillenhoes is ideaal voor dit tropisch weer! Het werk is gemaakt met een haaknaald 4 cm en haakkatoen. Ik begon met een ketting van 17 lossen. Haakte vasten in de voorkant van de lossen en in de achterkant. Haak vasten tot je de gewenste lengte hebt bereikt. Makkelijk! Ik maakte nog een kleurwisseling op 10.5 cm (dit mag je natuurlijk zelf beslissen). Mijn voorbeeld is 16 cm lang.

Veel plezier!


Reacties

  1. Een tof projectie dat vrijwel iedereen kan maken! Nog leuker wordt het als je er een knijpframe aan toevoegt. Probeer maar!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mijn breiproject #18: een super makkelijk vest en een toffe muts! (verwijzing naar gratis patroon)