Boekencovers

Jeej, daar is de zon weer! Wat hebben we je gemist!

Momenteel zit ik hier lekker in het zonnetje te genieten van het mooie weer. Ik weet van mezelf dat ik de laatste tijd steeds meer binnen zit. (volgens mij komt dat allemaal door de goede Wifi verbinding ;-)) Maar nu zit ik hier, en ik geniet! Als ik buiten zit lees ik graag, en daar ga ik het vandaag dus over hebben.

Je eerste indruk van een boek is altijd de cover. Daarna blader je eens door of ga je naar de achterflap. Maar die cover, dat is of je beslist of je het boek gaat vastpakken of naar een ander boek verder wandelt. Hij moet bij het boek passen en je naam schreeuwen, lees mij! lees mij! Hieronder zie je mijn favorieten boekencovers.


Haar naam was Sarah
Haar naam was Sarah is een verfilmd boek, ik heb het gelezen en de film gezien. Deze cover vind ik persoonlijk heel ontroerend. Die prikkeldraad, het meisje,... Een beeld zegt meer als honderd woorden.
Gewoon anders
Ook gewoon anders las ik, een pracht boek. Ik haalde het boek bij de bib puur omdat ik deze cover zo mooi vond. Het boek is ook heel mooi geschreven. Zeker een aanrader!

Twilight
Oké ik geef het toe, dit boek heb ik nooit gelezen. Ik heb de films wel gezien ;-). Deze cover vind ik heel mysterieus, het doet mij een beetje aan Sneeuwwitje denken. Over deze cover kan ik 1 ding vertellen : wow!

Wat deed jij allemaal vandaag met dit mooie weer? Ken jij nog een boek met een mooie cover? Heb je deze boeken al gelezen? Of vind je een cover niet zo belangrijk? 
Laat maar weten!



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn breiproject #18: een super makkelijk vest en een toffe muts! (verwijzing naar gratis patroon)