En toen was het vakantie!

Yes! Eindelijk vakantie!
Welkom vrije tijd! Welkom uitslapen!

Al moet ik toegeven dat ik (omdat ik in het middelbaar zit) al van na de examens vrij was. (Dus dat was nog 1 week extra vakantie in de 2 maanden grote vakantie ;-))
Vakantie = vrije tijd --> Ik heb al 1001 dingen opgezocht en in mijn hoofd die ik wil gaan maken of doen. 

Daarom staat mijn naaimachine al van gisteren opgespannen :-). Ik ben er nog niet heel erg goed in maar van proberen kun je leren! (i guess...) Ik heb al wel een paar dingetjes geprobeerd en zat dit schooljaar ook op naailes :-) We zien wel hoe het verder afloopt.

Niet alleen naaien, maar van breien kan ik ook geen genoeg krijgen. Ook hiervoor heb ik al wat projectjes die ik wil gaan proberen! Ik denk dat er wel snel een update zal zijn voor mijn breiproject :-)

Nog veel plezier in de vakantie!
Wat zijn jou plannen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn breiproject #18: een super makkelijk vest en een toffe muts! (verwijzing naar gratis patroon)