Onderweg met de auto: saai!

Iedereen die met de auto ooit al op vakantie ging herkent het wel: de saaie lange rit vol verwachting (heen) en de nog saaiere (precies nog langere) rit terug. Inderdaad saai.
Wat kun je dan doen? Hier geef ik mijn tips mee!
  • Films, films en nog meer films! Mijn favoriete bezigheid onderweg! In de bib zijn super toffe en nieuwe films te vinden om te lenen.
  • Slapen, bij niets gaat de tijd zo snel :-)
  • Je kan natuurlijk ook en boek lezen, als je niet zo snel wagenziek wordt natuurlijk...
  • Stel voor je vertrekt een mega toffe muziek lijst samen (om mee te zingen) Inspiratie nodig? Hieronder zie je mijn lijst :-) Er staat van alles wat in ;-)

  • Je kunt een leuke auto-bingo maken, ook hiervan zie je een voorbeeld. Het voorbeeld is maar klein en je kan het zelf natuurlijk groter maken (meer dingen in 1 rij) zo zal het spel langer duren.





Wat zijn jou lievelingsliedjes?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn breiproject #18: een super makkelijk vest en een toffe muts! (verwijzing naar gratis patroon)