Stel je voor dat... er geen muziek zou bestaan

Soms moet een mens eens wat dieper nadenken over het leven ;-)

Maar stel je zelf eens voor, een wereld zonder muziek. 
Dan zal er ook geen radio zijn, logisch toch?
We zouden geweldige artiesten zoals Sia of Beyoncé niet eens kennen!
Maar een film zonder muziek? Dat is toch geen echte film? Een actiefilm of horrorfilm (niet dat ik daar naar kijk hoor :-)) zonder achtergrondmuziek is echt niet spannend. Zet je geluid maar eens af tijdens een gevechtscène... saai! 
Hoe weet je dan dat je gebeld wordt? Een beltoon bestaat ook niet.
Musicals bestaan ook niet, anders zou het gewoon theater zijn.
Reclame campagnes zouden niet meer blijven hangen in ons hoofd.
Ook een attractiepark maakt veel gebruik van muziek, denk maar aan de Efteling zij proberen klassieke muziek toch wat 'populairder' te maken. Wat ik persoonlijk helemaal niet erg vindt ;-)
Zelf doe ik ook al jaren muziekschool, en tja dat zal ook niet bestaan als er geen muziek was ;-) 

We zouden niet weten wat we missen!


Ik kan je zeggen ik ben heel blij dat muziek bestaat!
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn breiproject #18: een super makkelijk vest en een toffe muts! (verwijzing naar gratis patroon)