Three things tag

Het leek me leuk om eens een tag te doen, bij deze de 3 dingen tag (three tings tag) 
Het is heel simpel en ik ga hem dan ook niet uitleggen, lees en zie ;-) 



3 dingen in mijn tas  
* gsm
* portefeuille
* zakdoek

3 dingen op mijn bureau
* laptop
* naaimachine
* rommel :-)

3 favoriete meubels 
* mijn bed
* Stalamp 
* kast

3 favoriete fruitsoorten
* peer
* druiven
* mango
  
3 blogs die ik dagelijks bezoek
* emma en mona
* Mme Zsazsa
* Miasu 

3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
* Sia - Cheap trills
* Damien Rice - 9 crimes
Regina Spektor - You've got time

3 dingen waar ik op dit moment aan denk
* 'Wat gaan we eten?'
* 'Is er vanavond iets op tv?'
* 'Ik ga denk ik toch maar eens leren haken ;-)'

3 dingen waar ik gelukkig van wordt
* Op kamp gaan met toffe mensen
* Buiten zwemmen bij mooi weer
* Lekker eten

3 favoriete quotes
* Succes is the best revenge.
* Stop thinking and just let things happen
* Throw kindness around like confetti

3 droom vakantiebestemmingen
* New York
* Praag
* Berlijn

3 dingen die ik dit jaar (nog) wil doen
* Haken
* Gitaar leren spelen
* En nog super veel bloggen natuurlijk :-)

Veel liefs

 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn breiproject #18: een super makkelijk vest en een toffe muts! (verwijzing naar gratis patroon)